manna's Last post in Modified Blog.

Keep a diary of what you're hitting, what's frustrating you, and your goals.
Post Reply
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

damn good idea. Thanks for the info Kevin.
i guess i get it, but i might be wrong.
i will ask Andrew just to make sure :wink:
Thanks for the props, i love props.
all my hard work is finally paying off, im soo happy!
i guess i didnt work soo soo hard but still alot i have covered already.
alot of thanks to Andrew and Erik though. they just say what i should do and i just do it like nike. i will for sure hit Blurtigo next shres . everytime i doo stepping ducking its always neck high or even higher. plus as you say my drifters arent bad soo should be possible. blurtigo sounds sooo cool. mos def one of my favorite trick names. blurtigo bsos sound beautiful.

Thanks for the idea and tips again Kevin, i will us them to my advantage! :D
Asmus
Ass Moose

Post by Asmus »

Yeah 3½ hour solo sessions is what made the pro go pro even though there are no reals pros.

You are so good already Manna! Keep up the hard work!

I don't think blurry / furious is only pdx but also just far.
Props for whirling/blazing and for GAUNTLET!!!

Chat sometime in the next 24 hours?
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

Lets Chat right now! hehe
fo sho we will talk in the next 24 hour i will try to be on in the next 24 hours! me like props, thanks!
Muffinman
the gimp

Post by Muffinman »

Hahaha.
Cool Manna!
That is an AWESOME first 7. Mine is possibly the lamest in existence. (But I still beat you! :P) I wanna try gauntlet too.

As for blazing, blurry, and furious, Kevin's right -- they're all technically paradox. I pushed a bad habit of changing blurry's meaning to stepping far. Someone actually called me on that on one of my YouTube videos 'cause I always say "blurry reverse whirl", which technically doesn't exist. Otherwise they would be whirling, stepping, and high-stepping (non-paradox "furious"). I say "blurry" for "stepping far", though, because you know what I mean, you know it's not paradox, and it's easier to say.
Asmus
Ass Moose

Post by Asmus »

This is what Footbag.org says:
# Stepping (Clip Set Miraging)CLIP > OP IN [DEX] > (SAME SIDE)
# Blurry (Stepping Paradox)CLIP > OP IN [DEX] > (OP SIDE PDX)
Judging from that Stepping is only same side and blurry is (OP SIDE PDX) which is kinda hard to interpret.
And futher down that page:
# Whirling CLIP > OP IN [DEX] > (SAME SIDE)
# Blazing CLIP > OP IN [DEX] > (OP SIDE)
So I don't know if your wrong Erik.

I think it makes more sense to say blurry/blazing is both pdx and far since people can tell/knows what tricks are pdx and which are not but people can't know if stepping butterfly is sidewalk or ripwalk.
Sporatical_Distractions
registered sacks offender

Post by Sporatical_Distractions »

Asmus wrote:people can't know if stepping butterfly is sidewalk or ripwalk.
ripwalk is stepping infinity, not stepping butter :P
Just giving you a hard time.

I've always thought it interesting that the set>pdx or set>far, however you believe it is, is named after the pdx mirage version of the trick.
For instance,
stepping pdx mirage--blur--blurry
barraging pdx mirage--fury--furious
whirling pdx mirage--blaze--blazing

just an interesting observation while not being able to fall asleep last night.
Welcome to Flavortown

Kevin Crowley
Asmus
Ass Moose

Post by Asmus »

But doesn't butterfly / infinity make less sense than blurry being far and pdx?
stepping/blurry would solve it for so many tricks that doesn't get new names when being far/ss.

What about blurriest and blurrier?

I can't wait for this new naming/description system is coming.

Sorry for the hi-jack manna!
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

sall good homie!

i try my bes not to care about move names of the dex count.
i just keep the simple stuff in my head. it usually if i dont care to much i play alot better. 8)

i didnt shred today. im alittle sick. i have asmah and its been acting up.
i played inside my house for about 30 min in my new q3. i dont wanna throw out my lavers though. i really wanted to get rid of them but now i look back and i look at my lavers and all i want to do is shred with them. i think i will just buy shoe gooo. for may lavers till they are really not shreddable anymore. they really have been there for good times and bad times . i plan not to buuy many footbag shoes. i wanna see how long i can play in my lavers for. i hope another 2 years or somthing. my q3 i will just us when i dont really wanna shred hard or somthing.

ALL YOU CANADAIN MOFO'S

buy readers digest. i am in it for the 10th anny of hackrifice and you can see some good old canadian footbag love. im pertty stoked that my face is in a famous magazine all over canada. Joel aka the founder of hackrifice told me that im in it already but when i went to seven eleven they had no more copies. i went all over looking for it and they said i have to wait till tmrw. joel also said he will get me some air time on the t.vooo soo that should be dope. i guess i will have to do a demo on t.v and tell them about the club and our tourney next week. im alittle scared cuz im a pretty shy guy when it comes to the camera especially with all of the city watching. i hope Joel asked Andrew to soo if i mess up someone can follow through. ioel will call me tmrw if we will be on the t.voo thursday or not. wish me luck .
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

one more week till hackrifice. there is soo many emotion running through my head.im kinda scared and im kinda exited and kinda sad since Erik will be missing the 10 th anny. plus im alittle scared to compete. all the other inter ppl keep saying im gonna win, but that puts alot of pressure on me. plus ppl will be watching me. i can only hope for the best. im kinda scared to meet everyone to, i dont know why but its wierd. i talk to the ppl online alot and then next week i will meet them... in person. wierd. :? .

shred,,, i cant shred do to me being sick. i have been sick since monday. i hope im not sick at hackrifice. :? :? :?. i tryed to play yesterday in my q3 but i wasnt feeling it. i kept dropping on really easy stuff for me i would do dimwalk then to ripwalk and i was stutering while i was doing ripwalk. ripwalk is one of the easiest tricks for me and i dont know way i was messing up on them.i tryed pdx torque and it just want going. pdx torque is alot easier for me for some reason. i dont know if it was because of the shoe or that im just sick. everything was sloppy, and all over the place..... i think im even more sick now. i have a fever and my lungs hurt. not very fun... i dont know if i will shred tmrw with jess and Andrew. last week Andrew was the sick one now the table have turned. last winter i think Erik was sick for one week then i andrew was sick and then the following week i was sick. it was super wierd how that happen. my right leg is swolen right now.... i dont know what even happen to it. its really wierd. plus it keeps pusing. its behind my right leg. soo right now im sick, i cant shred and im all gimped up with a swollen leg that keeps pusing. not very fun.. i wanna shred shred soo bnad but i dont know if i can. i will probably still shred with jess and andrew tmrw.. i usually still come to shred even if im sick. what if the think behind my legn nee is a spider bit. :?

http://www.youtube.com/watch?feature=re ... d0uDaIZIyg

alittle graphic... mine is not that bad.

other newws. i had cooking today and i cut myself pertty deep.the teachers had us work soo much to. we all had to do some dish pit stuff and and i had to do soo much stuff with a cut finger.. i was trying to help a friend out and sharpin his knife and i end up getting cut... thats the last time i help anyone in my cooking class... >_>

shawn johnson was on some t.v show and ellen pretty sweeet check it out.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m69JTksPQ10&NR=1
[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t8vPph3NnLY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2lNmpcPl ... re=related[/youtube]

ohh yeah i dont know how many of you guys know Mark Morrision but hes like the better version of akon. hes soo sick. he had a pretty big hit in 1996 check it out.... soo good!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uB1D9wWxd2w[/youtube]
hacksterbator
Washed-Up Child Star

Post by hacksterbator »

manna, you need help. this obsession is getting a bit strange.... :lol:
A.G.
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

haha. trust me im obsessed... jk lmao.... not my fault that i was watching t.v and ellen happened to pop up hhaha.. my only obsession in life is footblack.
Matt K
Flower Child

Post by Matt K »

Why's there no love for Alicia?
Matt Kemmer
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

lmao hahaha. Alicia looks soo snobby . she never ever smiles. like once and awhile but thats it. plus shes older... i think.

101 shred .

yesterdayyyy kicked with Andrew for a couple hours. really really fun sesssion. jess came out but she didnt shred since shes a little sick or somthing like that. she came to get some tickets and some posters to post up for the tourney that is less than a week away. Andrew gave me some at the end on the session to hand oout to friends and some family. the posters i will hang at school tmrw. things are abit different from last years hackrifice...... on nnn to the shred part, not my best session but still super fun for both of us. i was playing in my quantums and i was having such a hard time. i was playing really sloppy. its super annoying to play in new shoes. my lavers are all worked in and my feet feel in control. i think i will still to lavers to alittle bit...Andrew said to stick to my lavers and just switch after the tourney just soo i dont look sloppy and soo i have a better chance at first.... back to shred . Andrew was playing aight he footed alpine foodprosser first try. we had a race to who could hit riptide first. he hit it first but we had a race to who can hit it on there good side..... i won that one. it was getting dark soo we moved to a place with lots of lights. it wasnt bad shredding there but still alittle hard to see the bag. we did are routines, i did it with only one drop! yay i hope i can do that again with lots of ppl watching. Andrew did his routine to but i dont think he was feeling it . im sure he will do better on stage though. at the end on the session i pull out soo granola bars and guess what?... we end up shredding with it. we were only able to do fearless stuff with it and footed a couple 6 add tricks. me and andrew were laughing soo much haha. he hit ripped warrior and soo much other stuff but i cant remember. i hit ducking butterfly and mullet... andrew said the mullet was the though. i cant remember other stuff we hit but it was prett cool to try and shred with a granola bar. we will have to try this at hackrifice hahha. then shred was over..... we talked about the tourney alittle but and Andrew got us some hot choclate, fanks Andrew haha. then got a ride home and when i got home i past out till now.

the dopest canadain dj eva!
A-TRAK!!!!!!!!!! soo soo soo good

http://vimeo.com/1272095
Asmus
Ass Moose

Post by Asmus »

Dude! Thanks for that link!

Dirty South Dance is prolly the album I have listened the most to this year.
Can't wait to check out this video.
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

Thanks Asmus

i got some other dope stuff you should listen to.

MICKEY FACTZZZ

soooo gooood he really knows whats fly and whats not.
he talks to my best friend every week to give him new music soo i always hear what he has that is new. its prettty cool. hes pretty famous to underground hiphop heads and he would talk to locals like my friend and i.
he rocks alot of rocksmith which is cool cuz i love rocksmith. he promote lots of there stuff.

Image

http://www.myspace.com/itzmickey

http://www.rocksmithtokyo.com/

MICKEY AND THE COO KIDS!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WO_hkWn56GY[/youtube]
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

manna looks like hes not gonna be shredding for awhile, his leg is swollen, infected and just not looking good. which means he might not be able to compete at hackrifice nor shred with the out of towners.

manna say:

seriously why the week of hackrifice 10! out off all the days in 365 i get injured the week before the best hackrifice ever...............................
im not really having any fun right now.... my leg is infected i cant go to school beacause it hurts soo much that i cant even walk, or atleast walk with a very bad limp. plus i have these antibiotics that i got yesterday and they give me a bad headache. i have also not shredded since last saturday do to the swelling and all the pus that is inside which makes is ache even more. im hopeing for a miracle by hackrifice. i already told Andrew that i can not go on t.v with my leg all messed up. this years hackrifice is looking really shitty for me right now, seeing everyone shredding.... but me.

since i have to stay home i have been watching some videoss to keep the pain from bothering me anymore than it already is.... i have been watching alot of Takumi..... soo sick. i love his style and is just to smooth.
i remember watching this video the week before i went to the first hackrifice session i ever went to. Ken really taught Takumi well hehe. spp sick. if i had to switch my style to anyone it would Takumi's hand down.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5hmEBjxewb4[/youtube]

...... Takumi is tons better now.
mannampepo
BSOS Beast

Post by mannampepo »

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Wasabi
Amatera-Sewing

Post by Wasabi »

Hey Manna,

I'm sure me, Andrew, and anyone who knows how to sew will be stitching some bags this weekend. If you can't kick, you can stitch or watch people stitch. :)

Keep your chin up, and rest well. Injury is the hardest thing any athlete has to go through, especially if it stops you from actively participating in a tournament or competition. However, it's important, if not necessary, to keep and maintain your body healthy at all times - even during R&R.

See you this weekend!

-Way
Waylon Lew - maker of Wasabi bags
NYFA represent.
"Footbag can be pretty frustrating when it's supposed to be fun. I was partly driven by this forum - practice, practice, practice... As that is true, I think someone can be too focused on progressing and training that they miss the fun aspect of it." - Bander87
Muffinman
the gimp

Post by Muffinman »

century264
Multidex Master

Post by century264 »

epic! i love phasing/surfing. props
Ian Pfeiffer
Trampoline owner
Post Reply